به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهپروفیل upvc در صنعت در و پنجره سازی دو جداره
خانه پروفیل upvc در صنعت در و پنجره سازی دو جداره
 

مواد تشکیل دهنده در تهیه پروفیل upvc

یکی از پرکاربردترین مواد اولیه در صنعت در و پنجره سازی دوجداره پروفیل upvc می باشد. برای تهیه پروفیل upvc از مشتقات اصلی نفت خام و نمک و مواد افزودنی دیگر در فرایندی پلیمری استفاده می شود. پروفیل upvc نوعی ترموپلاست مدرن به حساب می آید. این پروفیل جز پرمصرف ترین مواد اولیه در ساختن درب و پنجره های دوجداره ساختمانی به حساب می آید. پروفیل upvc سازگاری متناسبی با اکثر مناطق جغرافیایی و آب و هوایی داشته و در بازه مختلف دمایی (-۶۰ تا +۸۰ درجه سانتی گراد) از خود واکنش طبیعی نشان داده و تغییر رنگ و فرم نمی دهد.

 

وجود کلسیم و روی در تهیه پروفیل upvc

کلسیم و روی جای سرب را در مواد اولیه هنگام تهیه پروفیل upvc گرفته اند. به همین علت این پروفیل سازگاری بالایی با محیط زیست داشته. از طرفی دیگر وجود این مواد اولیه در سطح پروفیل upvc جلای مناسبی بوجود آورده که از جذب آلودگی های هوا جلوگیری به عمل می آورد.به دلیل حضور این مواد در ترکیب اولیه، این پلیمر از زیبایی، استحکام و سبکی وزن مناسبی برخوردار بوده همچنین وجود کلسیم و روی آن را تبدیل به پلیمری با عایق حرارتی و رطوبتی بالا و مقاوم در برابر مواد شیمیایی و عدم اشتعال کرده که باعث شده تا این ترکیب پلیمریی بهترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیرفلزی در صنعت ساختمان و در و پنجره سازی دو جداره تبدیل شود.

مطلب پیشنهادی
تمام مراحل ساخت درب و پنجره دوجداره
 
 
 

انواع پروفیل upvc در داخل کشور

پروفیل های سری 58 با عرض (۵۸ میلیمتر ) سری ۶۰ با عرض (۶۰ میلیمتر ) و سری ۷۰ با عرض (۷۰ میلیمتر ) سه نوع مختلف پروفیل در داخل کشور می باشند. از پروفیل های نام برده شده تا عرض کشویی ۸۰ میلیمتر نیز در داخل کشور وجود دارد، که این پروفیل ها با عرض 58، سه کانال (چمبر) با عرض ۶۰، سه کانال (چمبر) با چهار کانال (چمبر) و سری ۷۰، پنج کانال (چمبر) موجود است. کانال های پروفیل به لایه های درون پروفیل گفته می شود که داخل آن را به صورت لایه لایه در آورده و باعث بالا بردن استقامت پروفیل و عایق بودن بیشتر پروفیل upvc می گردد.


مطالب مرتبط
نظر دهید

نظر دهید