به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهطرح های پنجره دوجداره رنگی و غیر مستطیل
خانه طرح های پنجره دوجداره رنگی و غیر مستطیل

طرح های پنجره دوجداره رنگی و غیر مستطیل

یکی از مشکلات استفاده از در و پنجره های دوجداره به علت نوپا بودن این صنعت در ایران، این بوده که مشتری انتخاب‌های خود را محدود می‌دانسته و در بسیاری موارد به علت انعطاف‌پذیر نبودن این تولیدات در برابر خواسته آنها، مجبور به استفاده از در و پنجره های قدیمی و غیر عایق می‌شد؛

اما اکنون با پیشرفت این صنعت و ورود تکنولوژی روز دنیا به ایران، شرکت آبتین دژ یزد موفق به تولید و ارائه حداکثر درخواست‌های مشتریان خود و پنجره های خاص شده است.

شرکت آبتین دژ دارای کاملترین و مجهزترین خط تولید در و پنجره‌های دوجداره بوده و با داشتن دستگاه مخصوص خم پروفیل UPVC و آلومینیوم (نورد سرد)، توانسته انبوهی از پروژه‌های خاص اعم از خم آرک (خم از بالا)، خم ویترینی (قوسی)، خم مسجدی (گنبدی) و غیره را با بالاترین ظرافت و کیفیت تولید و اجرا کند.

از آنجا که در طراحی ساختمان های جدید، مهندسین طراح اخیرا به معماری سبک قدیم توجه بیشتری دارند و همچنین در تعویض و بازسازی در و پنجره های قدیمی و فرسوده از در و پنجره عایق آلومینیوم و UPVC استفاده می‌کنند، این توانایی و تکنولوژی در ساخت در و پنجره های دوجداره، خم مورد نیاز بسیاری از پروژه‌ها و مصرف‌کنندگان عزیز را محقق می‌سازد.

باید توجه داشته باشیم که امروزه با وجود احساس نیاز ساکنین واحدهای مسکونی در خصوص تعویض در و پنجره‌های فرسوده و قدیمی با نمونه‌های عایق و مدرن و ضمنا توجه به نقش پنجره در زیبایی نمای ساختمان، باید به مواردی همچون یکنواختی در رنگ و تیپ پنجره تعویض شده با دیگر پنجره‌های آن ساختمان توجه داشت.

مطلب پیشنهادی
قیمت پنجره دو جداره | پنجره دو جداره ارزان | ارزش دارد پنجره دوجداره بخریم

از دیگر محدودیت‌های انتخاب در و پنجره عایق با جنس پروفیل UPVC، عدم تنوع رنگی آنهاست. سطح صیقلی و نفوذ ناپذیر UPVC را نمی‌توان به‌راحتی یا با هر ماده شیمیایی رنگ کرد و این محدودیت رنگی، نارضایتی مشتری را به همراه داشته است.

امروزه محققین آلمانی با استفاده از تکنولوژی رنگ‌آمیزی با رنگ “پایه آب” (حلال در آب) توانسته‌اند این مشکل را مرتفع سازند. حالا مشتریان ما در ایران حق انتخاب از بین بیش از 200 رنگ متنوع برای در و پنجره های دوجداره سفارشی خود را دارند. این رنگ، بعد از نشستن بر روی سطح پروفیل، به سختی از آن جدا می‌شود و مقاومت بالایی در مقابل خش و ضربه دارد.

شرکت آبتین دژ با همکاری شرکت زبل (Zobel) آلمان اقدام به راه‌اندازی واحد رنگ UPVC کرده و این در حالی است که شرکت‌های بسیار محدودی در سراسر دنیا از این تکنولوژی بهره‌مند هستند.

از دیگر دستاوردهای این شرکت، تولید اشکال هندسی و غیر هندسی نامتعارف می‌باشد که ضمن داشتن کادر تولید و فنی مجرب و ماشین‌آلات با تکنولوژی خاص، قادر به ساخت هرگونه پنجره به سلیقه مشتریان و طراحان می‌باشد.


مطالب مرتبط
نظر دهید

نظر دهید