به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهنصب درب و پنجره دوجداره
خانه نصب درب و پنجره دوجداره
12
ژوئن
نصب درب و پنجره دوجداره

نصب درب و پنجره دوجداره

در حین پروسه ی کندن و استفاده از فرز نباید تخریب صورت بگیرد و محل کار باید با کاور های مخصوص این پروژه محافظت شود در شهرستانهای غیر از محل کارخانه درب و پنجره دوجداره سازنده هزینه رفت و آمد نصاب به علاوه درصدی که نسبت به دور بودن و شرایط شهر متغیراست به درصد نصب اضافه می گردد .

در صورتی که فریم انتظار آهنی برای پنجره ها تعبیه نشده باشد بسته به نوع سنگ یا مصالحی که پنجره بر روی آن قرار می گیرد از 5 الی 10% به هزینه نصب افزوده می شود .

در صورتی که فریم آهنی از گوشته ضخیمی برخور دار باشد یا داخل آن با سیمان پر شده باشد به طوری که پیچ خودکار و سرمته وارد آن نشود یا در آن گیر کند از 5 تا 10 درصد به هزینه نصب افزوده می شود.

در صورتی که بالاترین نقطه پنجره یا شیشه از 280 سانتی متر که ارتفاع معمول سقف است بالاتر باشد بسته به ارتفاع آن از 5 تا 15 درصد به درصد نصب افزوده می گردد .

در صورتی که پنجره ها  دارای عرض یا ارتفاع غیر معمول و بزرگتر از 3 متر باشند و یا شیشه ها  از یک متر مربع بزرگتر باشند علاوه براین که مسئولیت شکست آنها در حین نصب یا حمل با سفارش دهنده است هزینه نصب آنها از 5 تا 10 درصد بیشتر می باشد و در صورتی که جابجایی آن از پای کار تا فریم انتظار درحد قدرت نصاب نباشد سفارش دهنده موظف است نیرو یا ابزارلازم(جریثقیل یا بالابر) جهت قراردادن درب و پنجره یا شیشه را در فریم انتظار محیا ساخته و هزینه آن را بپردازد.

مطلب پیشنهادی
همه چیز درباره لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره

هزینه های نصب درب و پنجره دوجداره

در شهرستان کارخانۀ سازنده  درب و پنجره upvc حداقل 10% از مبلغ قرارداد می باشد .

در موارد تعویضی معمولا 10% دیگر نیز به مبلغ فوق جهت کندن پنجره های قدیمی اضافه می گردد.

هزینه های حمل و جابجایی پنجره و شیشه های دوجداره

از محل کارخانه تا پای فریم انتظار و یا جابه جایی پنجره های قدیمی کنده شده و تامین زیر پایی، داربست، بالابر یا جرثقیل و تامین برق و نور کافی با خریدار است.

روش های نصب درب و پنجره دوجداره

معمولا پنجره  های دوجداره میبایست روی فریم فلزی یا قوطی نصب شوند . هرچه ابعاد پنجره بزرگتر باشد ، وجود فریم انتظار ضروری تر میشودوجود فرم فلزی در اطراف پنجره هنگام نشست ساختمان باعث استحکام بیشتر پنجره و در نتیجه افزایش عمر مفید آن میشودنصب روی سنگ یا آجر یا بدون فریم فلزی منظم باعث عایق بندب ضعیف شده و همچنین در اثر نشست ساختمان ، موجب تغییر فرم و عدم ثبات در بازشو ها می گردد.
حد فاصل اندازه بین پیچ ها ، درزبندی صحیح از دو طرف ( نمای بیرونی و نمای داخل) تراز قراردادن پنجره روی شیب مناسب ، ریگلاژ بازشو ها ، از عوامل مهم در نصب درب ها و پنجره های upvc میباشند .


نظر دهید

نظر دهید