به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهپنجره UPVC یو پی وی سی
خانه پنجره UPVC یو پی وی سی
09
ژوئن
پنجره UPVC یو پی وی سی
  • پنجره UPVC یو پی وی سی

پنجره UPVC یو پی وی سی

پنجره UPVC یو پی وی سی

پنجره UPVC (پنجره یو پی وی سی) با ایجاد توازنی میان کیفیت و کاهش مصرف سوخت در همه زمینه ها کار آمد می باشد.

پنجره UPVC با توجه به فرمولاسیون پیشرفته و کارآمد در صنعت ساختمان در بسیاری از نقاط جهان باعث ارتقاء سطح کیفی زندگی و حلال بسیاری از مشکلات موجود در کار با دیگر پروفیل ها می باشد.

پنجره UPVC یکی از بهترین عایق ها به لحاظ انتقال حرارت صدا و گرد و غبار می باشد که برای ایران که در منطقه نیمه بیابانی قرار گرفته و همه گونه شرایط آب و هوایی را در گوشه و کنار خود دارد کاملاً مناسب می باشد.

ابتدا نباید فراموش کنیم که حدود 30-40% از اتلاف انرژی در یک ساختمان کاملاً استاندارد، می تواند از در و پنجره ناکارآمد و شیشه یک جداره باشد .بنابراین علاوه بر استفاده از پنجره UPVC ، نیاز به شیشه 2 یا 3جداره نیز، نقش بسزایی در کاهش هزینه ها خواهد داشت و کاربرد همزمان پنجره UPVC و شیشه دو جداره در مدت زمان کوتاهی کاهش چشمگیر مبلغ قبوض انرژی را در پی خواهد داشت.

گروه کارخانجات تولیدی آبتین دژ تولید کننده درو پنجره دو و سه جداره می باشد با دستگاه های تمام اتو ماتیک .

 

مزایای پنجره UPVC

 

علاوه بر آن استفاده از پنجره UPVC مزایای دیگری از قبیل پایین بودن هزینه  تولید و نصب، قابلیت رنگ سریع و آسان ( در صورت نیاز)، دوام و ظرافت را برای منزل یا محل کار شما به ارمغان آورده و به آن ظاهری جذاب و مدرن می بخشد، بدون آن که با گذر زمان نیازی به رنگ مجدد و یا لکه گیری داشته باشد و تنها با یک شستشوی ساده دوباره ظاهری مانند روز اول خود خواهد داشت .

برای در و پنجره UPVC امکان رنگ و لمینت در طیف گسترده ای از رنگ وجود دارد که امکان ایجاد بیشترین هماهنگی را با رنگ نمای ساختمان در اختیار مصرف کنندگان آن می گذارد و با وجود امکان قابلیت خم چه به صورت قوس و چه ویترینی امکان ساخت هر نوع طرحی را ممکن ساخته و در میان طراحان خاص و طرفداران سبک مدرن جایگاه ویژه ای دارد.

مطلب پیشنهادی
پنجره دوجداره برتر ایران | برندهای برتر پنجره دوجداره ایران

در پنجره UPVC به دلیل وجود تنوع بالا در بازشوها امکان استفاده بازشوی مناسب برای هر مکان وجود دارد.

به طور مثال حالت کلنگی (tilt) برای تهویه مناسب فضا ،لولای بیرون باز شو جهت استفاده در تراس و یا استفاده از انواع بازشوهای کشویی (sliding) برای پاسیو و یا جایی که فضای کمی برای بازشو لولایی وجود دارد، همچنین استفاده از یراق آکاردئونی برای استفاده بهینه در ویلاها از فضای باز و یا پارتیشن بندی سالن اجتماعات به صورت موقت و…که  امکان استفاده از همه این مزایا در پنجره UPVC وجود دارد.

علاوه بر آنکه فرآیند ساخت و تولید پنجره UPVC در گروه کارخانجات تولیدی آبتین دژ بسیار سریع بوده و شرکت پنجره آبتین دژ با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک امکان تحویل پروژه ها را در کوتاهترین زمان ممکن میسر ساخته است. پنجره UPVC استاندارد نیازی به نگهداری خاصی ندارد و در صورت عدم وارد شدن فشار فیزیکی نامناسب و یا حرارت مستقیم در گذر زمان دچار تغییر رنگ و تغییر حالت نمی شود و در مقابل تابش اشعه آفتاب نیز مقاومت بالایی دارد .

ضمن اینکه در گروه کارخانجات تولیدی آبتین دژ نیز قبل از نصب پروژه ها جهت جلوگیری از وارد شدن هر گونه آسیب پنجره UPVC کاملاً با نوارهای مناسب بسته بندی شده و به گونه ای که لایق مشتریان آبتین دژ باشد در محل پروژه نصب می گردد.

 

با تشکر آبتین دژ

نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگما آلدریچ

 


مطالب مرتبط
نظر دهید

نظر دهید