به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهنظافت درب و پنجره دو جداره
خانه نظافت درب و پنجره دو جداره
11
ژوئن
نظافت درب و پنجره دو جداره

نظافت درب و پنجره دو جداره

برخی آلودگی های زیست محیطی، گرد و غبار و باران موجب نازیبایی ظاهری درب و پنجره دوجداره و همچنین عدم کارکرد مناسب  محصولات UPVC می شوند. با رعایت برخی موارد در تمیز کردن درب و پنجره UPVC و همچنین سرویس به موقع(در صورت مشاهده ایراد در درب و پنجره UPVC) می توان از بوجود آمدن بسیاری از این مسائل جلوگیری کرد.

نظافت درب و پنجره upvc

   ◄ بر روی درب و پنجره UPVC کاور هایی چسبیده شده است که از آسیب آنها در هنگام عملیات ساختمانی و معماری جلوگیری می کند در نتیجه تا اتمام فعالیت های ساختمانی از کندن این کاورها خودداری کنید. همچنین بدلیل بازیافت این برچسب  در صورت باقی ماندن طولانی بر روی درب و پنجره دوجداره ممکن است اثر چسب آن تا مدت ها باقی بماند.

   ◄ بدلیل تنوع حالت های بازشو درب و پنجره UPVC، هنگام نصب نکاتی در خصوص نحوه استفاده و بازشدن آنها از طرف پرسنل نصب بیان می شود که دقت به آنها موجب پیشگیری از برخی مشکلات می شود. در فاصله های زمانی معین(زمان مذکور به آلودگی های محیطی و میزان استفاده از درب و پنجره دوجداره بستگی دارد)، تمام قطعات مکانیکی و همچنین یراق آلات بازشو محصولات بهتر است روغن کاری گردد.

مطلب پیشنهادی
نکات طلایی برای خرید پنجره دوجداره

بهتر است دستگیره ها و یراق آلات درب و پنجره دوجداره را هر چند ماه یکبار بازدید کنید تا در صورت شل شدن پیچ ها با سفت کردن آنها از پیامدهای آن جلوگیری کنید.

   ◄ برای نظافت درب و پنجره UPVC از آلودگی ها و گردوغبار باید از پارچه های بدون پرز و آب و صابون استفاده کرد و همچنین برای دوام و عمر طولانی لاستیک های درزگیر درب و پنجره دوجداره، هنگام تمیز کردن درب و پنجره با نظافت لاستیک ها نیز موجب انعطاف، نرمی و کارکرد مناسب آنها خواهید شد.


نظر دهید

نظر دهید