به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهنحوه باز و بسته شدن درب دو جداره|قفل کردن درب دو جداره
خانه نحوه باز و بسته شدن درب دو جداره|قفل کردن درب دو جداره
11
ژوئن
نحوه باز و بسته شدن درب دو جداره|قفل کردن درب دو جداره

بسیاری از مشتریان بعد از تعویض پنجره قدیمی خود به دلیل نا آشنایی با مکانیزم باز و بسته شدن درب دوجداره یا پنجره های upvc  تصور می کنند قفل درب upvc مشکل دارد یا لازم است درب مورد نظر رگلاژ شود.

نحوه باز و بسته شدن درب دو جداره

لنگه بازشو درب دوجداره بالکنی با توجه به سلیقه ی مشتری و موقعیت مکانی به دو دسته ی داخل بازشو و بیرون بازشو تقسیم میشود. که نحوه باز و بسته شدن این 2 نوع درب upvc هیچ تفاوتی با یک دیگر ندارد.

برای درب دوجداره تنها کافی است بدون حرکت دستگیره  ، لنگه باز شو را به سمت چهار چوب فشار دهیم ، زبانه قفل درب بصورت فنری عمل کرده و درب upvc  بسته می شود. البته در این حالت یه دلیل این که درب نیمه بسته است جریان هوا، گردوغبار و سروصدا از آن عبور خواهد کرد.

برای این که تمامی درز های بین لنگه باز شو و فریم کاملا گرفته شود و کاملا بتوان از عایق بندی پنجره دوجداره استفاده کرد باید دستگیره را به سمت بالا فشار دهیم زیرا این کار باعث میشود لنگه بازشوی درب به سمت چارچوب upvc کشیده شود و لنگه بازشو و چهارچوب پنجره upvc  با هم کیپ شوند.

مطلب پیشنهادی
تعمیر درب و پنجره دوجداره در منزل

قفل کردن درب دو جداره upvc

میتوانیم برای امنیت بیشتر یا در صورت لزوم از قفل پنجره دوجداره استفاده کنیم. برای قفل کردن درب دوجداره upvc  ابتدا درب را بسته و دستگیره را تا انتها به سمت بالا می فشاریم و در ادامه کلید یا سوئیچ روی سیلندر را در جهت بسته شدن درب ، تا انتها  می چرخانیم. این عمل موجب قفل شدن حرکت دستگیره می شود.برای باز کردن قفل درب، کلید را در جهت بازشدن درب تا انتها می چرخانیم. سپس دستگیره را به سمت پایین فشار می دهیم.


نظر دهید

نظر دهید