به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهاقدامات لازم پیش از نصب درب و پنجره دوجداره
خانه اقدامات لازم پیش از نصب درب و پنجره دوجداره
12
ژوئن
اقدامات لازم پیش از نصب درب و پنجره دوجداره
  • اقدامات لازم پیش از نصب درب و پنجره دوجداره

اقدامات لازم پیش از نصب درب و پنجره دوجداره :

آنچه که به عنوان پیشنیاز جهت نصب درب و پنجره دوجداره نیاز است ، فریم انتظار با قوطی آهنی با ضخامت حداقل  30 × 60  میلیمتر که به صورت تراز و بدون خمیدگی و پیچیدگی در محل نصب پنجره ها نصب میشود  و یا سطح سنگ تراز که پنجره ها بر روی آن قرار می گیرد .

البته شایان ذکر است که نصب قوطی آهنی مهمتر است و نصب پنجره ها سریعتر و تمیزتر بر روی آن صورت می گیرد . در صورت ایجاد فریم انتظار باید مدنظر داشته باشیم که پیچ نصب حداقل 2 سانتی متر در فریم آهنی فرو رود. گاهی مشاهده می شود که داخل فریم انتظار را با سیمان پر می کنند این موضوع موجب جلوگیری از فرو رفتن پیچ در فریم می شود و ممکن است مانع اتصال صحیح و محکم پنجره به فریم شود .

در ضمن علاوه بر اینکه زمان نصب را طولانی می کند هزینه نصب را نیز بالا می برد . در صورتی که قصد دارید، داخل فریم انتظار را پر نمایید بهتر است از فوم های مخصوص نصب استفاده نمایید.البته در نصب درب و پنجره دوجداره و فریم های توکار، لازم نیست که حتما فریم را پر کنید . در فریم های روکار همچون  فریم های فرانسوی یا فریم هایی که در طبقه های اول ساختمان به منظور نصب حفاظ روکار نصب شده اند.برای جلوگیری از انتقال دما و صدا پر کردن فریم با فوم تاحدودی می تواند مفید باشد، البته باید در نظر داشت که این فوم ها قابلیت اشتعال داشته و درمکانهایی که احتمال آتش گرفتن دارد نباید استفاده شوند .

مطلب پیشنهادی
قیمت پنجره دو جداره | پنجره دو جداره ارزان | ارزش دارد پنجره دوجداره بخریم

مثلا اگر پس از پرکردن فوم، فریم ها به منظور نصب حفاظ ، جوشکاری شود احتمال آتش گرفتن فوم وخارج شدن دود از منافذ فریم وجود دارد .

 

 

با تشکر آبتین دژ

نمایندگی مرک آلمان و نمایندگی سیگما آلدریچ

کیت تحقیقاتی


نظر دهید

نظر دهید