به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهقیمت خرید درب دو جداره یو پی وی سی UPVC
خانه قیمت خرید درب دو جداره یو پی وی سی UPVC
11
ژوئن
قیمت خرید درب دو جداره یو پی وی سی UPVC

قیمت خرید درب دو جداره یو پی وی سی UPVC

 

در این قسمت منظور از درب دوجداره، بازشویی با دستگیره دوطرفه  است که دارای سیلندر کلید خور(برای قفل کردن) می باشد. قیمت درب دوجداره UPVC از چهار مورد تاثیر می پذیرد که در زیر بیان می کنیم:

 

عوامل موثر در قیمت درب دوجداره UPVC

• پروفیل

پروفیل فریم، لنگه درب و مولیون، پروفیل های مورد استفاده در درب است که فریم و مولیون آن با پنجره دوجداره یکسان خواهد بود اما پروفیل بازشوی آن بدلیل نوع یراق آلات مصرفی بر روی آن (دستگیره بزرگتر)، وزن شیشه و لولای مورد استفاده بزرگتر از پروفیل ساش یا لنگه پنجره دوجداره می باشد.

 

در تصویر روبرو تفاوت پروفیل درب و پنجره را مشاهده می کنید. قیمت پروفیل درب نسبت به پروفیل پنجره 3 تا 5 هزار تومان تفاوت دارد. در تمامی برند ها مانند پنجره وین تک و پنجره ویستابست پروفیل درب از پروفیل بازشوی پنجره بزرگتر است. برای استعلام قیمت پنجره دوجداره با ما تماس بگیرید.

 

• یراق آلات – دستگیره

بطور معمول در محصول درب یو پی وی سی عایق صوت، از یراق آلات با دستگیره دوطرفه و سیلندر سوئیچ استفاده می شود که قیمت یراق درب از قیمت یراق دوحالته در برند ترک کمی بیشتر می باشد. در درب های سرویسی عایق و ضدآب نیز از همین یراق استفاده می شود با این تفاوت که بجای کلید از اهرمی استفاده خواهد شد که فقط از سمت داخل قابلیت قفل شدن را دارد. برخی از عملکرد های این یراق که موجب تمایز آن نسبت به دیگر یراق آلات شده را می توان، دوطرفه بودن دستگیره، کلیدخور و امنیتی بودن آن، بسته شدن موقتی بوسیله فشار و … نام برد. در برخی از شرکت ها متاسفانه برای کاهش مبلغ پروژه از دستگیره پنجره ای دو طرفه استفاده می شود که موجب افت کیفی پنجره دوجداره خواهد شد.

مطلب پیشنهادی
پنجره دو جداره هوشمند چیست؟

 

 یراق آلات – لولا

وزن بیشتر و نحوه استفاده از درب دوجداره (نحوه باز و بسته کردن)، آبتین دژ را ملزم به استفاده از بهترین لولاهای موجود در بازار کرده است. این لولاها با نام لولای 3D مشهور و با قابلیت رگلاژ هستند. لولاهای معمولی کیفیت درب را خدشه دار خواهد کرد و اصطلاحا موجب افتادگی لنگه بازشو خواهد شد.

 

• شیشه دوجداره و پنل

 

در درب UPVC همانندپنجره UPVC می توان از شیشه سه جداره، شیشه دوجداره و تک جداره نیز استفاده کرد، با این حال بدلیل قدی بودن درب و احتمال ضربه در قسمت پاخور(ارتفاع تقریبی 60 سانتی متر از پایین) بجای شیشه در اکثر پروژه ها از پنل دوجداره استفاده می گردد. قیمت پنل یوپی وی سی تقریبا دو برابر قیمت شیشه دوجداره می باشد. در درب های سرویسی بیشتر از پنل استفاده می شود که کاملا فضا را پوشش دهد و مانع دید شود.


نظر دهید

نظر دهید