به سایت گروه کارخانجات آبتین دژ خوش آمدید...
  • موقعیت مکانی
    تهران|سعادت آباد
  • برنامه کاری
    همه روزه: 08:00- 20:00
  • مشاوره رایگان
    09184900081

کاربر جدید هستید؟


ورود

رمز عبورتان را فراموش کرده اید ؟ (بستن)

آیا شما در حال حاضر یک حساب کاربری دارید؟


ثبت نام

(بستن)
Homeدرب و پنجرهنکات طلایی برای خرید پنجره دوجداره
خانه نکات طلایی برای خرید پنجره دوجداره
11
ژوئن
نکات طلایی برای خرید پنجره دوجداره

نکات طلایی برای خرید پنجره دوجداره

چطور می توانیم بهترین پنجره دوجداره موجود در بازاررا انتخاب کنیم؟ یک انتخاب خوب نیازمند آگاهی از گزینه های موجود و یا آشنایی با اجزای یک محصول می باشد.  

در محصولاتی مانند درب و پنجره دوجداره نه تنها اجزای تشکیل دهنده آن در انتخاب ما اهمیت دارد، بلکه روند تولید آن ازاندازه گیری تا نصب و رگلاژ نیز در کیفیت و قیمت پنجره دو جداره که از مهم ترین المان های خرید یک محصول به حساب می آید تاثیرگذار است.

پنجره upvc در صورت تولید و نصب استاندارد می تواند قابلیت بسیار بالایی در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و کنترل آلاینده های هوا و صوتی نماید .

در این مطلب ما سعی می کنیم نکاتی را بیان کنیم که در خرید درب و پنجره Upvc دوجداره شما را یاری کند.


  • • مشاوره و راهنمایی خرید پنجره دوجداره

اولین قدم در خرید یک محصول همانند درب و پنجره دوجداره، تماس با شرکت های تولید کننده پنجره Upvc و صحبت با کارشناسان بخش فروش می باشد.

کارشناس فروش مسئولیت ارائه اطلاعات بی طرفانه نسبت به محصول را بر عهده دارد و باید پیشنهادات خود را با توجه به در نظر گرفتن مثلث هزینه، زمان و کیفیت براساس نیاز مشتری ارائه دهند. البته در نظر داشته باشیم منظور از کیفیت، ویژگی ها و طرح پنجره دوجداره از جمله رنگ ، حالت بازشوها و تعداد بازشوها  می باشد.

این اطلاعات با توجه به نیاز شما برای خرید یا تعویض پنجره قدیمی با دوجداره متغیر  است. بطور مثال در صورتیکه شما نیازمند عایق صوتی بهتری نسبت به پنجره قبلی هستید، باید شیشه پیشنهادی به شما، شیشه دوجداره با ضخامت 4 میلیمتر و 6 میلیمتر و یا از شیشه سه جداره باشد .


  • • نحوه اندازهگیری پنجره دوجداره

پس از تایید پیش فاکتور و یا اعلام نیاز به اندازه گیری، نوبت به اعزام پرسنل اندازه گیری به محل پروژه می رسد. در واقع کارشناس اندازه گیری، بخش دوم مشاوره خرید بهتری پنجره دوجداره  را انجام می دهد.

بدین صورت که با توجه به موقعیت مکانی، جایگاه، ابعاد پنجره های قدیمی و همچنین نظرات مشتری، پیشنهاد خود را اعلام می کند. از مهمترین مواردی که پرسنل اندازه گیری مشخص می کند، نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره ، رنگ پروفیل ( در صورت رنگی بودن)، رنگ شیشه دوجداره و جهات بازشوهای درب و پنجره ی دوجداره می باشد.

مطلب پیشنهادی
چرا درب و پنجره دو جداره باید بخریم ؟

تمامی موارد (به غیر از نوع پروفیل) کاملا باید با تایید مشتری همراه باشد. بنابراین بهتر است هنگام مراجعه پرسنل اندازه گیری، کارفرمای صاحب تصمیم، در محل پروژه حضور داشته باشد.  نحوه اندازه گیری بصورت غیر مستقیم تاثیر زیادی در بهینه بودن درب و پنجره دوجداره وخرید محصولی با کیفیت و عالی دارد.


  • • کیفیت تولید درب و پنجره دوجداره

درب و پنجره دوجداره در ظاهر محصولی با ساختار ساده است، اما در روند تولید دارای پیچیدگی قطعات مصرفی و فرایند تولید می باشد. کیفیت هر قطعه در کیفیت کل پنجره Upvc موثر است، اما در ظاهر این محصول تفاوتی ایجاد نمی کند. معمولا کیفیت بد قطعات مصرفی، پس از گذشت 1 یا 2 سال موجب عدم کارایی درب و پنجره دوجداره خواهند شد.

گارانتی و خدمات پس از فروش از مواردی هستند که شرکت موردنظر را مجاب خواهد کرد که از قطعاتی با کیفیت بالا استفاده کند تا در آینده رضایت کامل مشتریان خود را داشته باشد. مفتخریم اعلام کنیم که شرکت آرشاوین با بیش از 2 هزار مشتری تعویض پنجره قدیمی، رضایت 99 درصدی مشتریان خود را دارد.

تکنولوژی ماشین آلات، پروفیل مصرفی، یراق آلات مصرفی، قطعات جانبی، شیشه دوجداره یا چند جداره، میزان تخصص پرسنل تولید و مواردی از این قبیل، همه در کیفیت تولید بسیار تاثیرگذار هستند.


  • نصب پنجره دو جداره 

آخرین و مهم ترین بخش خرید پنجره دوجداره، نصب آن می باشد. اگر محصولی با بالاترین کیفیت داشته باشیم اما نصب آن بطور صحیح صورت انجام نشود، کارایی پنجره در ضعیف ترین حالت خود قرار می گیرد.

تخصص پرسنل نصب، ملزومات نصب و نحوه رگلاژ درب و پنجره Upvc مواردی هستند که در نصب پنجره دوجداره اهمیت زیادی دارد.


مطالب مرتبط
نظر دهید

نظر دهید